Tuesday, November 24, 2009

Salam sejahtera kepada tetamu yang dihormati

Terima kasih kerana sudi melawati laman web kami, Nama saya Humaedi Puspa dan saya akan menerangkan secara ringkas mengenai Ceramic Business Focus. Jika ada masalah, anda boleh hubungi saya bila-bila masa di talian +6019-3849192

Apakah Ceramic Business Focus?

Ceramic Business Focus adalah Loyalty Membership Programme (Konsep yang sama seperti JUSCO dengan JCARD, Petronas dengan Kad Mesra, Shell dengan Kad Bonuslink, Esso/Mobile dengan Kad Smiles ctc) yang dimiliki oleh Ceramic Business Focus Berhad yang beroperasi di Ampang Selangor. Syarikat ini menjalankan perniagaan trading produk dan barangan kesihatan berasaskan seramik 'e-commerce' & 'convensional. Keunikan Ceramic Business Focus (CBF) ini ianya hanya menawarkan polisi Sell Rabate kepada mana-mana Privilege Member yang tidak mampu membuat penjualan produk-produk yang telah dibeli dan boleh dijual kembali pada syarikat (Boleh lihat plan cbf). Selain itu, CBF juga menawarkan Anugerah Kesetian Pembelian & Penebusan Baucer Membeli-belah dan Fast Food terkemuka seperti Giant Hypermarket, Parkson, BH Petrol, KFC, Pizza Hut, Ayamas dan sebagainya menerusi E-Mall yang disediakan khas untuk semua Distributor.

Secara ringkasnya
1. Nama Syarikat Ceramic Business Focus Berhad

2. Jenama Syarikat Ceramic Business Focus (CBF)

3. Program anjuran Loyalty/Privilege/Networking Program

4. Konsep Bisnes Trading/Franchise
5. Produk Barangan Ceramic/Collection Item/Barangan Kegunaan Harian (i.e gula, tepung, beras dll)


Ceramic Business Focus kini telah melangkah ke fasa perniagaan seterusnya dengan pembukaan Kedai Serbaneka Ceramic e-Mart pertamanya di Ampang Selangor. e-mart seterusnya akan dibuka secara meluas di seluruh Malaysia bermula pada awal tahun 2009 dengan satu dearah satu e-mart yang akan dibuka dari masa ke semasa.

Mengapa harus sertai Ceramic Business Focus?

1. Syarikat yang kukuh :
Perniagaan berkembang baik dan telah memasarkan Produk-produk Ceramic ke negara-negara yang lain seperti Indonesia, Singapura, Thailand, Veitnam dan banyak lagi. Selain itu perniagaan Ceramic dikembangkan melalui industri seramic yang lain seperti : Rangkaian Perniagaan R&D, Studio D.I.Y, Ceramic Cafe, Franchise dan pilihan produk untuk memenuhi permintaan pasaran.
Modal berbayar Asia Ceramic Marketing sdn,Bhd =
RM1,500,000,00

2. Sell Back Policy yang unik :
Menawarkan Sell Back Policy ke atas produk-produk yang dijual pada harga yang lebih Tinggi daripada harga pembelian ! Dengan konsep unik yantg pertama seumpamanya di Malaysia ini, anda boleh menjual semula produk yang telah anda dibeli sebelumnya kepada syarikat dan syarikat akan membayarnya secara ansuran dalam tempoh tertentu.Anda boleh menjana keuntungan sebanyak R100,RM200,RM700 melalui kaedah
Sell Back Policy ini!.

3. Redeem Baucer PERCUMA di eMall :
Anda juga boleh berbelanja secara PERCUMA di eMall kami dengan menggunakan Shopping Point ini untuk rangkaian
Giant, kfc & Pizza Hut, Parkson serta BHP Petrol.
Selain itu, CBF juga telah membuka e-Mart di HQ, E-mart ini mempunyai rangkaian 500 jenis produk dan barangan harian serta barangan keperluan, sudah semestinya cukup untuk keperluan harian dan belanja dapur anda. Cawangan e-Mart akan terus dibuka di seluruh Malaysia.

4.Overidding Booster & IPS Bonus dibayar setiap minggu iaitu pada hari isnin:

Jika anda aktif mengembangkan rangkaian distributor anda, anda akan dibayar bonus overidding hasil daripada pembelian pakej produk oleh rangkaian anda setiap hari Isnin. Bonus ini akan dimasukkan terus ke dalam akaun e-Wallet anda (EV) dan EV tersebut boleh digunakan untuk semua transaksi pembelian,reeem baucer dan juga pendaftaran distributor. Memang cukup lumayan! Bayangkan dengan kerja yang cukup mudah setiap bulan dan aktif promosikan laman web ini, anda bakal beroleh
bonus setiap minggu.

5.Sangat Mudah & Santai :
apa yang anda perlu lakukan setiap bulan hanya ke bank untuk clearkan cek dan lakukan Repurchase. sangat mudah dan simple sahaja
Santai-santai pun dapat juga RM700 sebulan

6.Menitikberatkan Kebajikan : Melalui "Community Caring Programe" dan "Community Servise Program", Kebajikan ahli sentiasa terjaga. Tabung khairat kematian yang dijalankan oleh pihak syarikat membuktikan bahawa syarikat sentiasa mengambil berat kebajikan ahli. Selain itu, Program pemberian komputer kepada sekolah-sekolah di luar bandar menunjukkan syarikat komited dengan pembangunan ICT di luar bandar !

Mulai 01 January 2009, pihak syarikat juga ada menyediakan insuran perlindungan percuma (RM15,000.00) dari syarikat Takaful Ikhlas Snd Bhd (Sila hubungi Najdiah Abu Bakar BH Five Management & Services 019 278 5679) kepada ahli ceramic Business Club

7.Bonus yang Menakjubkan : Sebagai Distributor Ceramic Business Club, anda boleh memperkenalkan program keahlian ini kepada rakan-rakan anda. Maka besar rangkaian perniagaan anda, sudah tentu makin lumayan komisyen penjualan yang anda terima !

Apa anda tunggu lagi ! Join Sekarang !!

8.Web Referral System : Website Replika PERCUMA anda : Gunakan ia untuk promosi Sistem Web Ceramic2u secara automatik akan mengaktifkan website replika berdasarkan USERID yang anda gunakan setelah anda mengaktifkan keahlian kepada VVIP Member. Ia ADALAH PERCUMA!! Web replika ini hanya akan diaktifkan setelah anda menyertai Ceramic2u VVIP Member!

Sistem web kami juga dilengkapi dengan randomizer. Ini bermaksud, sesiapa yang datang ke web site kami tanpa penaja melalui http://www.ceramic2u.net/, maka sistem akan memilih seorang penaja secara rawak. ini membolehkan semua VVIP Member kami mendapat prospek dengan lebih mudah.

Contohnya : http://www.ceramic2u.net/?id=mycbc

jika anda melayari web site kami melalui link di atas maka anda sedang melayari laman web milik Shamsul Rizal Bin Sabri dan sekiranya anda mendaftar maka anda akan menjadi direct downline beliau.

PERHATIAN!!!

Kelebihan Sebagai Privilege Member Ceramic Business Club!!

Bantuan Khairat Kematian Untuk Ahli !

Perlindungan Insyuran Peribadi Untuk Ahli !

Program Kebajikan Masyarakat Untuk Ali !

Menukar Mata Ganjaran Dengan Barangan E-Mall !

Menyertai Pakej Pelancongan dan Umrah !

Membeli Belah Dengan Percuma di Giant !

Shopping Sakan PERCUMA di Parkson !

Makan Kenyang-Kenyang di KFC & Pizza Hut PERCUMA !

Bergaya Santai dengan Kemeja T-Shirt CBC !

Minum Pagi Dengan Produk Eksklusif Tea Set !

Sarapan Hari Raya Dengan Warmer Set Ceramic !

Komisyen Bonus Mingguan Hasil Jualan Ahli CBC !

Dapat Cek ! Dapat Duit ! Dapat Bonus ! Income...

OK Tak? Jom Jadi Ahli. Cuma RM155 Jerr..

DENGAN KERJA SIMPLE ANDA SETIAP BULAN!!

1. Pergi Bank Clearkan Cek Anda Bila Cukup Tarikh

2. Topup EV Dengan Admin Ceramic2u

3. Repurchase Dari Laman Web Ceramic Club.Net

Anda Layak menikmati "PROFIT SELL BACK" CBC Sebanyak :

RM115 @ RM225 @ RM760 @ RM1300

Asalkan anda follow Sistem Repurchase kami.

Hari ini kita ada jalan terbaik untuk keluar dari masalah kewangan yang membelunggui hidup kita sekarang. Peluang yang selalunya bdatang dimasa kita tidak bersedia. Hanya mereka yang benar-benar mengambil peluang pasti berjaya. Ramai orang yang telah berjaya mengubah kehidupan dalam masa singkat dengan menceburi perniagaan hebat ini. JANGAN KITA hanya MELIHAT dan MENDENGAR tetapi hendaklah kita BERTINDAK segera untuk kesejahteraan hidup kita dan anak-anak kita pada masa hadapan.

REBUTLAH PELUANG YANG HEBAT INI !! UNTUK KESEJAHTERAAN HIDUP ANDA DAN MASA DEPAN ANAK ANDA

Hubungi Saya di talian : En Humaedi Puspa (019 384 9192)

Puan Maziana Elyunie Bt Hj Kori (019 380 9394)

Atau Hantar E-Mail di alamat : mydyely@gmail.com.














1 comment:

  1. Salammualaik...

    Ahlan Wasahlan....Mydy..

    Wah...Satu pernigaan yg baik....tp aku lgsung xfhm lagi pe sbanrnya produk ni....?..
    Sebenarbya byk persoalan yg bermain di minda ku ni...namun aku simpan dulu?..

    Aku juga doakan ko semoga berjaya di dalam bidang yg ko ceburi ni k....Semoga berjaya amin...

    ReplyDelete